مارسلو:دوست دارم روزي براي يووه بازي کنم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مارسلو:دوست دارم روزي براي يووه بازي کنم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مارسلو:دوست دارم روزي براي يووه بازي کنم

مارسلو:دوست دارم روزي براي يووه بازي کنم


مدافع چپ رئال در مصاحبه با توتواسپورت فاش ساخت که دوست دارد در آينده،فرصت بازي در يوونتوس را پيدا کند.


به گزارش "ورزش سه"، پس از خداحافظی روبرتو کارلوس از رئال مادرید و رفتنش به لیگ ترکیه، یک جوان برزیلی دیگر به نام "مارسلو"، جای او را در جناح چپ رئال مادرید اشغال کرد. مارسلو در تمام سال های اخیر، حتی با آمدن رقیبی چون "کوئنترائو"، یک مهره قابل اطمینان در سمت چپ دفاعی کهکشانی ها بوده است.

او در مصاحبه با روزنامه "توتواسپورت"، چاپ تورین، گفت:" دوست دارم روزی برای یوونتوس بازی کنم. البته در حال حاضر مطمئنا چنین چیزی غیر ممکن است اما در آینده شاید این اتفاق بیفتد و من از این امر استقبال خواهم کرد."

مارسلو در جواب سوالی در مورد آنچلوتی گفت:" آنچلوتی برای من و باقی بازیکنان رئال، مثل یک پدر است. او در همه حال به شاگردانش توجه داد و تمام شرایطشان را زیر نظر می گیرد.در این فصل هم زیر نظر او، برای کسب جام های بیشتر انگیزه بسیاری داریم."




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393 | 9:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.